Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Feb 2025 14:53:04 +0200

Tere!

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2511002/01110 aadressile Harju maakond, Saku vald, Üksnurme küla, 11344 
Kanama-Üksnurme tee // Lepatoa // Uue-Lepa // Videviku (Liitumiskilp ja 
madalpinge maakaabelliin) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.4. Projektiga kavandatakse Lepatoa 
kinnistil asuvast Koordi:(Saue) alajaamast elektrivarustuse maakaabelliin 
läbi 11344 Kanama-Üksnurme tee ja Uue-Lepa kinnistute kuni Videviku 
kinnistule ja liitumiskilbi paigaldamine sinna. 2.1. Kavandatav kaabitrass 
asub riigitee, 11344 Kanama-Üksnurme tee, kaitsevööndis (30 m äärmise 
sõiduraja välimisest servast) ning alal kitsendavad ehitusõigusi elektri 
keskpingeliin kaitsevööndiga (10 + 10 m) ja side valguskaabel mikrotorus 
ELA094 kaitsevööndiga (1 + 1 m).

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27267158>  (menetlus nr: 
472872), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 25.02.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister